
اصول تئوری جایگاه مرکزی و اثرات تفریحات جهانگردی چکیده: ابتکارات و
مقدمات تفریحات جهانگردی می تواند کمک کند به اساس صادرات اکثر جوامع که
دارای احتمال مساوی از میزبانی می باشند. هدف از این مطالعه استفاده تئوری
مکان مرکزی بعنوان اساس و پایه برای درک بهتر موقعیت های آینده که موثر است
در واردات اقتصادی و مرتبط است با مسابقات سرگرمی. اثرات اقتصادی توسط دو
میزبان ( بصورت همکاری و مشارکت) مسابقات ورزشی بوسیله دو استان مجاور در
ایالات مختلف که آنالیز شده است. شهرستان های کوچکتر بعنوان یک بازتاب
گردشگری ...